آغاز کلاس ها با حضور دانشجویان در دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۸ کد : ۱۸۹۶ اخبار
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، همزمان با دانشگاه های سراسر کشور، کلاس های درسی دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور دانشجویان از روز یکشنبه ۱۴ فروردین سال جاری آغاز شد.
آغاز کلاس ها با حضور دانشجویان در دانشکده علوم پزشکی ساوه

دکتر همت معاون آموزشی دانشکده در گفتگو با روابط عمومی با اشاره به بازگشائی دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان این دانشکده گفت: بعد از تصمیمی که برای بازگشائی دانشگا‌ها انجام شد، این کار برنامه ریزی شد و به سرعت برنامه ریزی‌های لازم برای آماده سازی کلاس ها انجام شد.

وی در ادامه افزود: با پیگیری‌هایی که در ایام تعطیلات نوروز انجام شد توانستیم از ابتدای فروردین خوابگاه های این دانشکده را برای حضور دانشجویان غیر بومی تجهیز و آماده کرده و اسکان آنها نیز آغاز شد.

ایشان افزود: بخشی از دانشجویان در روز ۱۳ فروردین اسکان داده شدند و استقبال دانشجویان هم خوب بوده و وضعیت بازگشائی دانشکده ساوه به نسبت خوب است و با تلاش های همکاران بنده در مدیریت دانشجویی مشکلات اسکان برای تمامی دانشجویان برطرف شد.

دکتر همت در خصوص آمار واکسیناسیون دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: دانشکده تزریق سه دوز واکسن را ملاک قرار داده و دانشجویان موظف هستند که برای حضور در کلاس و خوابگاه ها دوز سوم را تزریق کنند.

وی در پایان از تلاش های همکاران خود در حوزه های آموزش و دانشجویی در ایام نوروز برای بازگشایی دانشکده و خوابگاه ها تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: روابط عمومی معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه بازگشایی دانشگاه ها


( ۱ )

نظر شما :