آیین بزرگداشت روز دانشجو به صورت مجازی در دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱ کد : ۳۵۹ اخبار اطلاعیه ها
آیین بزرگداشت روز دانشجو به صورت مجازی در دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

همزمان با ۱۶ آذرماه روز دانشجو، آیین بزرگداشت این روز به صورت مجازی در دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.در ابتدای این مراسم که به صورت مجازی و در بستر "اسکای روم " برگزار شد، دکتر مهدی مصری ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد وظیفه دانشگاه صرفاً تولید علم نیست، بلکه کارآفرینی و ارزش آفرینی نیز از وظایف مهم دانشگاه می‌باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت پاسخگو بودن دانشگاه به نیازهای جامعه، دانشجویان را به حقیقت‌جویی در علم و و کسب معنویت سفارش نمود.

این عضوهیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه مکانی برای کسب علم است، بر این موضوع نیز تأکید کرد که دانشگاه باید بستری برای آزادی و آزادی‌خواهی و تعادل و عدالت باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ما باید بیاموزیم که قدرت و سیاست چگونه باید در خدمت همدیگر باشند، دانشجویان را به حساس بودن نسبت به مسائل مختلف جامعه توصیه نمودند.

همچنین دکتر حمیدرضا کوهستانی معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده نیز ضمن تبریک روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای این روز، شهیدان مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی را گرامی داشتند.وی همچنین به تشریح چگونگی فعالیت‌های آموزشی دانشکده در ایام شیوع کرونا پرداختند.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام هادی ودود نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده ضمن بیان سخنانی از مقام معظم رهبری، دانشجویان را به مطالعه و کسب معنوییت و آشنایی با آثار شهید مطهری توصیه نمودند.

در پایان این نشست مجازی دکتر همت مدیر فرهنگی دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشکده را تشریح نمودند.

پخش کلیپ معرفی نفرات ممتاز درسی دانشکده و کلیپ‌های فرهنگی و نیز جلسه پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کلید واژه ها: روز دانشجو آیین بزرگداشت


( ۱ )

نظر شما :