حضور دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶ کد : ۳۶۷۹ اخبار
روز ۱۶ مهرماه و به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت در این دانشکده حاضر شدند و به ایراد سخنرانی پرداختند.
حضور دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در دانشکده علوم پزشکی ساوه

 

 

امروز کجا رفت ۱۶ مهر ماه همزمان با دهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم پزشکی ساوه مراسم جشنی در آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد. در این مراسم که از روسای سابق دانشکده دعوت به عمل آمده بود دکتر کوهپایه زاده به ایراد سخنرانی پرداختند؛ ایشان با تشریح وضعیتی که دانشکده به عنوان یک نهاد آموزشی شروع به کار کرد توضیحاتی را بیان نموده و سیر صعودی آن را مطلوب اعلام کردند ایشان وجود سخت‌افزارهای مناسب در این دانشکده را بستری برای ارتقاء آن برشمردند.

در ادامه امام جمعه شهرستان ساوه حجت الاسلام رحیمی دقایقی را برای حضار سخنرانی نمودند که اهم سخنان ایشان بر این مسئله تاکید داشت که وجود جمعیت ۳۵۰ هزار نفری در این شهرستان و سخت‌افزارهای مناسب دانشکده که روز به روز در حال ارتقا است این نوید را می‌دهد که ما شاهد پیشرفت آن باشیم که دانشکده به دانشگاه تبدیل شود. ایشان با درخواست از جناب آقای دکتر باقری فرد معاون محترم وزیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت توجه ویژه با توجه به بندهای قانونی برای ارتقا از دانشکده به دانشگاه را مطرح نمودند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه شهرستان ساوه نیاز به امکانات درمانی بیشتری دارد تصریح کردند مردم شهرستان ساوه و زرندیه جهت انجام امور درمانی خود به شهرهای قم و تهران مراجعه و این مشکلات فراوانی را برای مردم این شهرستان ایجاد نموده است.

دکتر باقری فرد معاون محترم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان آخرین سخنران بیان داشتند پیشرفت‌هایی را که ما در زمینه پزشکی پس از انقلاب شاهد آن هستیم همتراز با حوزه نظامی جز مهمترین دستاوردهای انقلاب می‌باشد و در واقع دستاوردهای حوزه سلامت بسیار چشمگیر بوده است.

ایشان با بیان اینکه امکانات موجود در دانشکده علوم پزشکی ساوه بسیار مناسب است کسب رضایت دانشجو را یکی از مولفه‌های اصلی پیشرفت برشمردند. ایجاد سازوکارهایی که دانشجویان بتوانند سرویس‌های آموزشی، آزمایشگاهی،کتابخانه‌ای و غیره مناسبی را دریافت نمایند.

در پایان مراسم لوح تقدیری به روسای سابق و فعلی دانشکده برای یادبود اهدا گردید نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام هادی ودود نماینده محترم نمایندگی نهاد رهبری در دانشکده علوم پزشکی ساوه اقامه گردید.


نظر شما :